mom54546 Bugün kurutma makinesi almaya karar verdik eşimle ama hangi marka alıcaz bilemedim.Aranızda kullananlar vardor. Tavsiyelerinizi alayım lütfen 😍
[silindi] mom54546 Arçelik km900 kullanıyorum. Aşırı memnunum. Hem kırışık çıkartmıyor hem de tam anlamıyla kurutuyor
Morfrenk mom54546 bosch seri6 ama şimdiki aklım olsa electrolux alırdım aynı özellikler ama daha uygun fiyat 👌
Tugba10-5 [silindi] merhaba bende Arçelik 900 km kullanıyorum bazı kıyafetlerinizde küçülme oldumu ? Benim bazılarında o sorun var anlayamadım neden :)))
Deletedmom5284 Üstte kalsın bende kurutmalı çamaşır var bende kendi evime geçince ayrı almak istiyorum beyaz eşyada en iyi marka Bosch bence sanırım onu alırım yada yine indesit alırım
t_bulut Deletedmom5284 evet canım benm bulaşık çamaşır bosch kurutmada siemens oda aynı firma zaten ve hepsinden memnunum
dmlklc mom54546 3 yıldır grundig kullanıyorum asırı memnunum. Benden sonra ablam ve annem de aldı onlar da kullanıyolar
Ssdeniz mom54546 bende cok istekliydim ama arkadasim tam kurutmuyo hafif nemli kaliyo demisti hevesim kacmisti ☺️
Busranehirmila mom54546 hoover marka varsa bulunduğunuz yerde gözünüz kapalı alabilirsiniz senelerdir kullanıyoruz çok memnunuz