Oğlum 2 aylıkken yumurtaların da şişlik gördüm hemen hastaneye götürdüm ultrason çektirdim kis olduğu ortaya çıktı.Doktor 1 yaşına kadar geçmezse amaliyat olacak dedi.Şuan oğlum 9ay 8 günlük ayrıca her 3 aya bir kontrol edilecek dediler. Ama korkuyorum hiç daha önce böyle olayla karşılaşan oldu mu veya böyle bir amaliyat geçiren çocuğa denk geldiniz mi.