alyaerva1995 22 aylık kızım göz altı mor gibi geliyor neden olur bu eşiminde benimde öyle acaba bize çektiği için mi yoksa kansızlıkmı vardır
Mamaqueen alyaerva1995 belki ırsidir. Belkide kansızlık demir eksikliği b12 eksikliği falan vardir. Az su icincede oluyor morluk suyu cok icirin. Bide uykusuzluktanda morarir
Ebru_06 alyaerva1995 10 aylık bebeğim var ve aynı şeyler vardı kansızlık dedi doktor hatta beni nelerle şuçladilar bu çocuk aç ölecek falan filan ve bunları söyleyen kayınvalidem doktorumuz demir ilacı verdi ve geçti ama bazen uykusuz kalınca yine morariyor
kurkmantosuz-madonna Üstte kalsın aynısı 16 aylık benim kızda da olduğunu düşünüyorum çok bariz olmasa da , be bendene babada var göz altı morluğu 🧐🧐
alyaerva1995 Ebru_06 aynı kaynanam kızını över böyle besliyo sunu yediriyor diye sanki ben çocuğumun düşmanıyım yedirmicem