Eymenaysegul benimde uykuya memesiz gecmezdi. Oncesinde alistirdim. Biraz emiyordu. Sonra memeyi biraktirip ben yanina yatiyordum ya da yere iniyordum. O sekilde uyuyordu. Simdi oglenleri hic vermeden uyutuyorum yanina yatarak. Sizde ilk basta once emzirin sonra memeyi cekin o sekilde hadi uyku saati diyerek uyuman lazim diyerek uyutun bi sure.