Duygu89 yaaa ben doğumdan 2ay önce başladı birden bire sağ bileğimde ama doğum zamanı geçti sandım ama meğersem seruma kattıkları ağrı kesicilerdenmiş😂 doğum sonrası daha kötü oldu yani bazen bende tutmakta çok zorluk yaşıyorum demek ki bundanmış 😔 muaynesi de kötüymüş ben bu hareketi şimdi bile yapamıyorum kaldı ki doktor canım acır acımaz düşünmeden muayene edecek 😔😔😔😔