Park yatağa alıştırdım yanımda yatırmadım düşer diye, ilk aylar yer yatağı yaptım emzirmek için kolay oluyordu reflü yatağında yatıyordu aramıza da yükseklik ve mesafe koyuyordum dönüp ezerim falan diye, ama beşiksiz sanmıyorum ben yapamazdım park yatak candır