Canim anneler hayırlı akşamlar hepinize. Kiz bebek montlari ebebekten baya oygun muş baktım. Da alan memnun kalan var mı ici pamuk mı ne acaba kızımın montu var ama bir tane daha almak istedim yedek olarak kalsın. ..bide bot onereceginiz bir şey var mı. 🥰🥰