Kizlar biz bundan bir kaç ay önce eşimle Corona geçirmiştik.daha sonra ilk asimizi da olduk aradan 1 at geçti anneme temizlik yaptım bir hafta önce hava çok soğuk yagmyrluydu cam silerken sırtım sular içindeydi ve çok üşüdüm ardından eve geldim duşa giricektim sıcak su gitti yarım saat çıplak duşta suyun gelmesini bekledim ve gelmeyince çıktım ve çok usumustum dolayısıyla işler felan bitti bir kaç gün sonra birden hastalandım öksürük halsizlik aşırı derecede vücut ağrısı boğaz ağrısı sonra ateşim de çıktı oğlumda benle beraber ateslendik felan ben heralde usuttuk grup olduk diye doktora gitmedim nane limon ıhlamur felan evdeyim 5 gündür baya toparladım heralde dedim bademciklerim enfeksiyon olduki ateslendik bugün de burnum kaç gündür çok tikaliydi böyle genzim sızlıyor nefes alamıyorum ne yapiyosam açılmıyor ben kökü felan alamıyorum iştah gitti derken bugün biraz daha hafif hafif burnum aciliyo ama ben koku alamadım soğan dogruyorum hiç etkilemiyo resmen oğlum altına yapmış hiç kökü almadım yani bir ana acaba ben korona mıydım diye düşündüm ama geçiren arkadaşlar sizinde böyle mi oldu kökü acaba burnum tıkanık diye mi yoksa Corona mi oldum ayakta atlattım bu arada hiç evden çıkmadım kimseyle temaz da etmedim olmussam bile ..