İyi akşamlar arkadaşlar. Geçenlerde de sormuştum oğlum öksürüyodu ara ara ama bu aralar arttı ve nefes alırken hırıltı geliyo. Burda önerilen her şeyi denedim pekmez-tereyağ ve ceviz içi kabuğu ama maalesef bizde Bi işe yaramadı. Var mı başka tavsiyesi olan ya da doktora mı gitmeliyim.. Öksürük dışında genel durumu gayet iyi ateşi falan da yok.