Benim bebeğimde de gaz var. Ve demeniz gibi sürekli emmek istiyordu, sonrasında da hem ağızdan hem burundan kusuyordu.bu durum da insanı üzüyor , emzirmek ve emzirmemek arasında kalıyor. Ama bir kere güzel emdiği vakit 2 saat sonra emzirmeniz yeterli olur bence.ben 40 i çıkana kadar bekledim açıkçası . Emzirme , gaz, çıkarma , masaj yapma, bezini alma , kısa uyku,15 dk sonra tekrar emzir bu şekilde bir döngü oluyordu. En sonunda hiç istemedigim halde emzik aldım ve tuttu çok şükür . Biraz olsun bende , bebeğim de rahat ettik. Uykusu geldiği vakit emzigini verip uyutmaya çalışıyorum.