Balogluubusraa Farklı kilo boy hariç kafa tutmasına bakiliyormus galiba? Başka birseu yapılıyor mu kizlaaaaaarrr?
Yamanikomm Balogluubusraa ay siz boyle.sorunca sizi tenzih ediyorum aklima sey geldi benim oglum 3 ay muayenesinde doktor kafasini tutamamisti 4.aya kadar resmen ders calistirmistim bebegime 😂😂 habire kafa egzersizi yaptiriyodum
BnnrBde Balogluubusraa Ayda gittiğimde kızıma yapılan kontrolde; baş ölçümü , kilo , boy daha sonra sırtını karnını dinleme , kulak içine bakma , ağız içine bakma , bezi açıp genital bölge ve popoya bakma . 20 gün önce 3 aylık muayenesini oldu . Kızım Kafasını tutuyor bıraksak oturacak doktor destekle hafif oturtabilirsin kısa süreli dedi ama her bebeğin gelişimi farklı bir gün bakmışsınız kafayı tutamıyor , ertesi gün tutmuş . Yüz üstü yatırıp sırt ve boyun kaslarını güçlendirmesine yardımcı olabilirsiniz ileri ki zamanda kafasını daha rahat tutar :)
Han30 Balogluubusraa biz 8 aylık olduk ama tam hatırlamasamda oturması ve kafasını tutuyurmu sırt kası için yüz üstü yatır falan diyordu diye hatırlıyorum ben 3.5 aylıkken kucagımda 10 dk falan oturtuyordum 7. Ayında kendi kendine oturuyordu desteksik
Balogluubusraa BnnrBde aslında tutuyor ama belli de olmuyor canı istemezse ağlayıp al beni diyo direk ya. Teşekkür ederim yorum için insallah hersey normal cikar ya
BnnrBde Balogluubusraa İnşallah 🙏🏻 ama normal bence bizim kız da canı istemezse basar yaygarayı al beni diye 😅 gün içinde kısa süreli de olsa yaparsınız hem de bacaklarına o ara masaj yaparsanız daha uzun süreli durabilir 🙂