Prensesannesi27 Güzel anneler 18 aylık kızım var burnu akiyo öksürmeye de basladi hastaneyi aradm ama en erkn pazartesiye veriyolar dktorunun randevuları dolu evde ne yapabilirim ne versem birazda olsun iyi gelir yazın lütfen 🙏
Mom727272 Prensesannesi27 prospan veriyorum ben, tereyağ eritip pekmez kattim. Benimkisi çok hapsiriyor, ben usuttum benden kaptı ya :/ Burnunu temizlemeye çalışıyorum ama çığlık kıyamet. Gerçi hapsirip çıkartıyor. Geçmiş olsun
baharuraz Prensesannesi27 prospan ver burnunu sürekli açık tutmaya çalışın hepsi/hepimiz öyleyiz ne zamandır
Burcu_gn Prensesannesi27 Merhaba soğanı ikiye bölüp karanfil batırabilirsiniz bunu baş ucuna koyabilirsiniz ya da sarımsak kürü yapıp ayaklarına sürebilirsiniz çok geçmiş olsun 🙏
kaansmom Prensesannesi27 bu dediğimi yaparsanız öksürük falan kalmaz şuan oğlumda hasta çok şükür öksürük falan kalmadı . Akşam yatmadan ayağının altına (zeytinyağı çörekotu yağı ve sarımsağı rendeleyip karıştırın) sürüyorum çorap giydirip yatırıyorum. Mutlaka yatmadan önce eczaneden serum ve şırınga alın güzelce burnuna sıkın tüm mukusları aksın gece öksürük yapmasın . Ve son olarak öksürüğe birebir (keçiboynuzuözü limon bal zencefil ve bir tatlı kaşığı erittiğim tereyağını karıştırıp içirdim ) sabah akşam içirin
Zey6 Bizde geçen hafta burun akıntısı ve öksürük vardı sadece. Rhinfat ve iburamin verdi doktor spreyi 3 gün şurubu 5 gün kullandım şimdilik iyi şükür evinizde varsa fikir olsun