2,5 aylık bebeğim var. Kolik kadar ileri değil ama gazlı bir bebek. Bazen sık sık ağladığı oluyor Günde 3 defa 5 damla Sab simplex son yatmadan önce 5 damla biogaia damla veriyorum. Anason ve rezene karıştırıp 1 tatlı kaşığı kaynamış suya atıp , 10 dk demlendirip siz de bebek de içebilirsiniz. Ben en fazla 20 ml veriyorum bebeğime . Gazlı bebekler genelde sallanarak uyuyor. Bende sizin gibi ağlasın uyur diyorum ama olmuyor, çok ağlamaya başlayınca yapacak bişey yok.tabi yine de denemeye devam etmek lazım kendi kendine uyuması için. Ben birde ayakta sallayınca salladigim yastık ile yatağıma yatırıyorum, o zaman daha çok uyuyor.ama biraz daha büyüyüp dönmeye başlayınca bazada yatırmak sıkıntı , beşiğine koymak lazım. Odayı karanlık yapmanız da fayda sağlayabilir . İnşallah zamanla düzelir .