Bozzzzy aaa bu nasıl bir tavafuktur boylee.bende nefes almakta zorlandığım için bir kaç doktora muayene oldum,etlerim şişmiş,kemik yamukluğu,kıkırdak yamukluğu var dediler,kartal araştırmaya gittim, amleyt olmak istediğimi söyledim,estedik görünümlü,hem sağlığım için hemde görunusum için ..sizi gibi korkuyorum ,bol dua ediyorum ,Rabbim hayırlı değilse uzak tutsun nasip ettirmesin diye.bugun amleyt öncesi yapılan hazırlıklaei yaptırdım yarında doktorla goruscegim ,eğer boşluk olursa araycaklar..ama ben çok korkuyorum ya masada yada daha sonra bişey olursa ölürsem diye,en çokta kızım için korkuyorrum..siz özel demi? Yoksa devlettemi ameliyat olucaksiniz?