Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık doğduğundan bu yana emziriyorum günde 3-4 sefer mama ile takviye ediyorum doğum yaptığım andan itibaren süt arttırıcı bir hap kullandım o bitti 3hafya oluyor fakat 2-3 gündür memeyi istemiyor bazen çok aç olunca emiyo biberon gibi çok gelsin istiyo pompa aldım sütüm gelmiyor acaba kesilecek mi ne yapmam gerekiyor