Nazduruuu Kızlar 3 gündür dirseğimin iç kısmı eklem yerinde feci ağrı var üzerinemi yattım bilmiyorum halı falan çırptım doktora gittim bi krem verdi sardım fayda yok maalesef.kızı da alamıyorum kucağıma :( büksem doğrulmuyor doğrultsam bükemiyorum