bukaga ya benim ki dört aylık sadece anne sütü alıyor nasıl ve ne zaman başlamalıyım. Normalde kilosu çok iyiydi ama en son sağlık ocağı hemşiresi bu ay önceki aylar kadar iyi değil daha sık emzir dedi erken başlamalı mıyım nasıl bir yol izlemeliyim. Doktora mı götürsem acaba. Tam dört aylık