Zzzz Kızımda egzama vardır alerjimiz var egzama geçti 4 ay olacak ama çocuğum hala Kaşınıyor eskisi gibi sürekli değil ama gün içinde hala kaşınıyor anlamış değilim var mı sizde de kaşıntı