Oğlum göğsümü tutarken yada bırakırken çok haşin doğduğundan bu yana böyle göğsü damağıyla eziyor… bu nedenle göğsümü sağıyorum beni çok yoruyor bende sikiın göğüs ucu almak istiyorum… araştırdım 15mm 20 mm 24 mm şeklinde boyutları yeni doğan için 15 mm öneriyorlar… göğüs ucum var elhamdulillah… 15 mm kullanan var mı ? Gerçekten uyuyor mu ? 15 mm sadece phılıps avent te var bu arada… lansinoh 20 mm ile başlıyor… we baby , baby me bunlat 24 mm.. mamajoo 20 mm…