bade_ile_merve34 Kızlar tulum çok kalın pamuklu bebek gece üşüyor ama bilemedim içinde body üstünde tulum var terler mi ki
Minikminik1420 bade_ile_merve34 valla ben suan zıbın gıydırıyorum sadece havalar daha soguyunca pıjama gıydırırım
Alpingo bade_ile_merve34 canım şimdi böyle giydirnce kışın ne giydiexeksin..bence cok kalın..cok terler hasta olur aman dikkat
Damla_eflin bade_ile_merve34 Ben Ogluma Kıslık Olarak Aldım Daha Gıydırmedım Gıydırsem Sadece Uzun Kollu Zibın Uzun Corap İle Gıydırırım Emin Degılım Tabı Sogıkluga Baglı Cunku Bunlar Cok Kalın Ve Sıcak Fazla Bısey Giydirmeye Gerek Yok 😊
Metehan123 Bugun ben de aldim bi tik kalin sadece uzun kollu penye ile tayt giydirdim baktim terliyo sadece zibin giydiririm duruma gore yani