Ed71 Kızlar 1 aylık bebeğimin kontrolünden geldik dogumdan sonra 900 gr almış sütüm var ve çok emiyor aslinda ama neden böyle anlamadık sütüm nasıl yarar yavruma yardım edin lütfen?
Agg0207 Ed71 canım zaten yaramış sütün ki 900 gr almış bebegin en az 450-500 alması gerekirken alması gerekeni almış
Serrase Ed71 çedene, çiğ fındık, susam,nöbet şekeri. Bunları gramlari aynı olacak şekilde tarttırıp cektirin baharatcıda toz haline geliyor.onu yutun suyla günde iki kere.bu karışım bebeğe çok güzel kilo yapıyor.
Nadiye Ed71 benim oğlum ilk 2 y 2 kilo aldı. Doğumdan sonra hergün yumurta ,ceviz ve hurma yedim bir de incir bunları kesinlikle tüket. Bol bol emzir ben yarım saatte bir , saat başı emziriyordum.
Ed71 Ayxanimm19 Agg0207 Ayxanimm19 Doktor 1 1 buçuk kilo alması gerekirdi biraz düşük dedi oyüzden moralim bozuldu benimde
Serrase Sezenkumsal92 ilk yazdığım çedene.aktarlar bilir gerçekten mükemmel bişey ben onu yutuyorum günde iki kere sütü kaliteli yapıyor
Nadiye merve_dagdeviren_42 bahsettiğim kuru incirdi zaten. Rezene konusununda da bir düşünün derim erkek çocuklar için hormonal dengeyi bozuyor diye biliyorum. Benim bebeğim erkek o yüzden rezene tüketmedim. Bir araştırın isterseniz
Haticeuras19 Ed71 kesinlikle rezene sütün yağ kalitesini arttırıyor doğumdan itibaren hergün en az 2 bardak içiyorum hem gaz hem hazımsızlık hem süte yarıyo
Regen Ed71 ayda Zaten 1 kilo civarında alması lazım 900 gr iyi almış sorun ne anlayamadım? Ceviz fındık badem sütü yağlandırır ama bilginize