Neslihanbew her zaman yatırılır. Gözünüzün önünde olduktan sonra sorun yok. Benim bebeğim 5 gün kuvözde kalmıştı doğduğunda. Orda bile yüzüstü yatırıyorlardı. Hiç bir açıdan sorun olmaz. Benim hayatım kurtuldu bunu keşfettikten sonra. Doktorada söyledim. Bebeğiniz nasıl rahat edyorsa öyle yapın dedi.