Mom72626 Oğlum 21 aylık. Son günlerde eşyaları fırlatma huyu başladı ve normale göre daha huysuz, daha inatçı. Tv de oturup izlemişliği yoktur, izlemesini onaylamam da ama bence bu davranışları bi süreç. 2 haftadır karantinadayız buna bağlı da olabilir belki oğlumun davranışları ama şuan 2 yaş sendromu da yaşıyor olabilirler, bunu da unutmamak lazım.