Kızlar malum artık havalar sogudu hatta geceleri bazen çok soğuk oluyor .İstanbul’da oturuyorum haliyle bebeğime ne giydireciğimi de bilmiyorum çorabı gece giydirmenin pek iyi olmadığı söyleniyor. gece uyuturken yani giydirmediğim zaman da sabah uyandığım zaman ayakları buz gibi olmuş oluyor battaniye üstünden atıyor siz giydiriyor musunuz çorap veya kilotlu çorap ?kilotlu çorap giydirmeyi düşünüyorum ama rahat hissetmez diye endişeliyim