Ben noter katibiyim 65 yaş ve üstü işlem hakimiyetine , ehline sahipse okur yazarsa işlem yapma yetkisi verme bizim elimizde olup raporsuz işlem yapılır,araç sizin uzerinizemi onu tam anlayamadım ama aracın direk satışı olur satilamaz şerhi konamaz, ancak rehin sözleşmesi ile borcu varmiscasina sözleşme yapılır , oda siz borcu bitti diyip ibra vermediğiniz sürece kalkmaz ve aracı satamaz