Essrraa1 İyi akşamlar annişler , 10 günlük taze anneyim oğlum şuan sarılık ve beni emmiyor , mememi tutuyor sütümde var ama çekemiyor başına böyle bişey gelen varmı varsa lütfen yardım edin tecrübeli anneler 😢😢🥺🤲🏻
asliuyar Essrraa1 benimki de hep memeyi tutar tutmaz uyurdu çok ağır sarılık geçirdi sonra aklım başıma geldi. Üstünü soyun ayağını mıncırın burnunu mıncırın çenesini oynatın parmakla alttan. Bu günler geçecek inşallah
MiraLeyal Essrraa1 bebeklerin çenesi çok kuvvetsiz canım benim kızımda öyleydi hastanede emzirme danışmanı bize beslenme sondası verdi ucuna şırınga takıp içine mama koyuyorduk hortumu göğüsün kenarına koyup emzirir gibi yaparken şırıngadan mamayı sıkıyorduk her emzirmede böyle yapa yapa emmeyi öğrenmişti 6numara sonda diye geçiyor çok işime yaramıştı bi dene mutlaka faydasını görürsün
stnnfbbdbdv Ben tabiki 1 aylık olduk meme ucum olmadığı için asla emmedi zoraki iki çekip geri bırakıyordu silikon ucu aldım denedim ağlaya ağlaya ağzına zorla vermeyi denedim hiç almadı doktorum doğuştan yumuşak boğazlı olduğunu 1 yıl sonra düzeleceğini söyledi emince yoruldugu için emmek istemediğini söyledi sağ ver kilo almamış sütün yetersiz dedi bende sağıp veriyorum ben cok uğraştım ama çocuğumun sebebi olduğu için sagıp biberonla veriyorum stres yapmayın her yolu deneyin baktınız olmuyor sağın verin yeter ki beslensinler inşallah bebeğimiz biran önce tutar ❤️
Essrraa1 stnnfbbdbdv Canım içimi rahatlattın teşekkür ederim hergün ağlıyorum artık bide çevre baskısı , silikon uç aldım yok çekemiyor besleme zamanı geldiğinde önce mememi veriyorum aç belki tutar diye tutuyor en fazla ya 2 ya 3 kez çekiyor sonrası yok bekliyor öyle elimle destek de veriyorum çenesinden yorulunca ama yok 🥺🥺
Zara58 stnnfbbdbdv benim bebeğimde almıyor biberona alıştı göğüs ucum yoktu cekemedi. Sağıp veriyorum sürekli sizinki kaç günlük. Ben deniyorum gün içinde alıyo bazen zorlada olsa ama doyucak kadar emmiyo
Essrraa1 MiraLeyal Canım benim bulunduğum yerde emzirme hemşiresi yok doğum yaptığım özel hastanede bile gelip göstermediler
Esesen Essrraa1 sariliktan dolayı yorgun düşmüştür bebiş sen inatla vermeye devam et bir sagarak ver bir memeden ver aç kalmasın. Sütün sarılığı atlatmasinda yardımcı olacak ona pes etme
Essrraa1 Esesen İnşallah canım benim ya hem mememi veriyorum tutsun diye hem kendi sütümü daha bide mama veriyorum aç kalıp sarılığı daha çok artmasın diye
gezentianne Essrraa1 Biberon asla vermeyin henüz cok küçük memeye kolay döner. facebookta emzirme akademisi adında grup var danısmanlar ücretsiz yardımcı oluyor oraya yazjn
Prensesbella Essrraa1 o iste biberon akisi bekliyor canim sen sutunu sağ sonra eds yontemiyle ver bak gor o zaman nasil emiyor dilruba demirezerin instagram sayfasinfa var mutlaka izle bebegin biberon akışını bekliyor ondan seni emmek istemiyor yoruluyor çünkü memede ama biberonda o yok biberonda hemen geliyor agzina mutlaka dene bak gor memeye doner.
minnoscan Hayırlı olsun bebeğiniz Facebook’ta emzirme akademisi grubuna katılın taze anneler. Bana çok yardımcı olmuşlardı
Teachrr Essrraa1 devlet hastanelerinin emzirme danışma bölümleri var hatta sizi takip eden sağlık ocağındaki hemşireler bu konuda eğitimliymiş onlardan destek alın .
Defnelinaa Canım sütünü verdiğin süreçte kaşık biberon kullan bence yoksa sonra biberonla alışırsa tutmayabilir ayrıca yukarda arkadaşın anlattığı gb eds yöntemini de deneyebilirsin
Essrraa1 Defnelinaa Onuda denerim yeterki mememi tutsun da daha doğrusu çeksinde tutöasında sıkıntı yok tutuyor ama çekmiyor