Ruya45 Sizce gereklimi ek gıda döneminde almalı mıyım isime yararmı 1 ay sonra başlıcam da simdiden eksik şeyleri almak istiyorum sinbonun buharlı pisiricisi var fiyatida çok iyi ama alsammi almasammi diye bi tereddütte kaldim🤷♀️
Deletedmom0099 Ruya45 buharda pişirme süzgeci aldım 2-3 ay falan kullandım daha sonra çorba falan yaptım hiç gerek duymadım. bence aşırı gereksiz
Twinsmomee Buharda pişirme aparatı almıştım ben 25-30 tl gibi bir fiyata çok pahalı gelmişti açıkçası pişiriciler
havana1 Cihaz Pahalı diye buharda haşlama aparatını aldım hevesle 2 defa kullandım galiba 😅 İkiside gereksiz hiç paranızı harcamayın.
NaimeYilmaz Ruya45 Suda haşlayınca %11 vitamin kaybı oluyor. Buharda haşlayınca bu vitamin kaybı olmuyor. Eğer suyunu da verecekseniz suda haşlayabilirsiniz. Ama blender yapınca da vitamin kaybı oluyor. En iyisi buharda pişirmek :)
Henakiz Ben Blw denediğim için çok kullanıyorum. Sebzeleri ve elma, armut gibi sert meyveleri buharda pişirip tabağına koyuyorum. Bir de benim aldığım makine sterilizasyon da yapıyor. Tabak, kaşıklarını, oyuncaklarını temizliyorum.