Yeapp Kızlar bebeğimi kimseye bırakamam 12 aylık, hastane de uzak istanbuldayım. Aradığımızda geliyorlar mı yoksa illa kendimiz mi gidecez? özel hastanede ücret alıyorlar galiba
Yeapp Yeapp hasta oldum korona olabilir miyim acaba korkuyorum testi yaptırmak istiyorum iki doz biontec oldum
esraeerdogann Yeapp gelmiyolar malesef sadece temaslıysanız geliyolar mesela ben şuan karantinadayım önce eşim oldu bende de belirtiler vardı temaslı oldugumu söyledim hemen geldiler
esraeerdogann Yeapp zaten korona bu şekilde çoğalıyor hasta olanla olmayan aynı test sırasında bekliyor covid olmayanda o sırada covid oluyor zaten
Yorgunannee_dd Yeapp temaslıysan hemen geliyorlar canım diğer türlü gelmezler. İnşallah değilsindir benim bugün 12 gün oldu mahvoldum sırt ağrısıyla başladı berbat birşeymiş. Annemle temaslıyız bir hafta yanımızda durdu maske mesafe yoktu aramızda oda biontec aşılı negatif çıktı umarım sende negatifsindir