efaenda2161 merhaba benim de beden kiyle endeksim 42 boyum 175 kşlom 131. 120yle hamile kaldım doğuma 123 gittim.114,5la hastaneden taburcu oldum. Sütüm olmadı süt olsun diye yedim yedim şimdi 130u aştım ömrümde ilk defa.Doymuyorum sürekli bşy yemek istiyorum .yedikçe yiyorum motaşim çok bozul. Safra kesesi amelşyato olmuştum 2 sene önce bu nedenle tüp mideden korkuyorum. Balon taktırmayı düşünüyorum. Bu arada safra kesesi ameliyatımdan 1 yıl 3 ay sonra normal doğum yaptım