Merhaba kızlar bebeğim 15 aylık olacak yaklaşık iki üç haftadır ne yiyiyor ne içiyor bütün sinirim boğazım da düğümlenmiş yemin ediyorum. Bu saat olmuş bi kahvaltı biraz vermişim başkaca hiçbir şey yememiş ınsan hiç acıkmaz mı bittim tükendim dişleri desem evet geçen hafta çıktı yan dişlerden bi tanesi o yüzden dedim böyledir ama bi hafta geçti aynı sürekli ağlamalar çıldırmak üzereyim ilk çocuğum bide üzerine çok çok düşkünüm de oturup ağlıyorum resmen uzun oldu. Biraz daha sayamadığım çok şey var neyse okuyan arkadaşlar teşekkürler 🙏