Anneler bebeğim 1 aylık meme-mama şeklinde gidiyorduk. Biberon olarak avent kullanıyorum bugüne kadar sıkıntı olmamıştı ama bebeğim bugün emzirilen ağlama krizine girdi memeyi almadı. Ağzına alıyo 2-3dk emiyo sonra krizi geliyo. Bende sağdım baktm iki göğsümden 50 cc süt çıktı ( az mı çok mu bilemedim) mama verdim mecbur o bu derken 1,5 saat geçti aradan bebeğim uyumadı yine mama vereceğim kv ve kocam yok tok o verme vs diye karışıyorlar. Aç olduğunu ben anlıyorum ama yoruldum bunla mücadele etmekten yok memeni bıraktı işte vs diye korkutuyorlar. Sizler nasıl yapıyorsunuz bebeğinizin ne zaman mama ne zaman emeceğini ayarlamada ne gibi yollar izliyorsunuz tecrübeli anneler fikir verirse sevinirim