Metecikmom
İlk doğduğunda mama almamıştım ben ama ememedi, hemşireler mama verin dediler. Aptamil aldık. Sonradan araştırdım Hipp kullandım. Sonra Golden goatin iyi olduğunu duyunca onu aldım ama zam gelince tekrar bıraktim. Memlekete gitmiştim. Açık eczane bulamayınca marketten Bebelac ve Aptamil de aldım mecbur kalınca. Ama şu an hipp organik combiotic kullanıyorum. Yani kabul etmeme değil de açık eczane bulamayınca ya da bir yere giderken yanıma mama almayı unutunca marketten diğer markaları almak zorunda kaldim