1prens_annesi aman çok şükür yoksa oda bi süreç yani ve baya zor
Esrasln darısı başıma inşallah😂
Esrasln tiksinmiştir en fazla başka bisey olduğunu sanmıyorum 😊
Esrasln geçmiş olsun 😍