Kızlar herkese selaammm 🤗 şu elim, ayağım, kolum, bacağım kısacası herşeyim dedim caaağnım Babybjörn’ümü satışa çıkardım artık. Malum sıfır fiyatları 2.200-2.550 arası olmuş. Hatta düz 2.500 küsürlerde görüyorum hep. İndirimli olanlarda seçenek bile yok. Benimki antrasit rengi, kapitoneli ve aynı zamanda oyuncaklı. Görseniz yeni mi aldın dersiniz zaten aşırı titiz bir kullanıcıyım. 2.000₺ diye belirledim aklımda fakat pazarlıkla 1750 olur en düşük dedim. Daha fazla inmeyi düşünmüyorum. Ha bu arada oyuncağını birisi istiyor. Eğer ben oyuncaksız da alırım derseniz o zaman fiyatı 1650’ye bırakıyorum. Hepinizin bilgisi olsun 🤗