Esrakndmr Şuanda 5. Aydayız ama 2. Ayda olduğunverem aşısı olduğu kolundan yeşilimsi irin gibi baya akıntı aktı. Başınıza gelen varmı?
thelake Esrakndmr Bizdede oldu hiç dokunmadım aşı tutmuş diyorlar öyle yara gibi olunca oğlum 7 buçuk aylık anca kabuk tuttu
Mother_of_Mustafa_Kemal Esrakndmr bizde yaşadık aksine aşı iyi tutmuş dediler. Ben aktıkça tentürdiyotla temizledim iyileşti. Üzülmeyin acımıyor oğlum o tarafına yatıyor çünkü acısa tepki verirdi
Busu48 Bizde de oldu dördüncü ayimizda sağlık ocağına gittim hemen olağan şeyler olduğunu sıkıntı olmayacağını söyledi başka da olmadı zaten hala daha yara kabuklu
gulsahxemel ikikizannesi peki n zmn yara olmaya başladı acaBa kzm 5. Aya grck sadece dokun up bktgmda şişlik var icerde