16 aydır deliksiz bir kez uyuyamadık. Hala her gece gaz sancısı geliyor pırt çıkana kadar kıvranıyor ve bu her gece 4,5 kez oluyor. Meme ya da mama almıyor sadece ek gıda ile besleniyor. Gaz yapan şeyler vermiyorum. Geceleri papatya çayı da veriyorum uyumadan önce ama yok yani uyanıp kıvranmadık bir gecemiz yok. Doktor gaz yapan şeyler verme dedi yani yaptığı tek ylrum buydu! Benzerini yaşayan tavsiyesi olan var mı?