AselDgamze Kızlar, kızım 6 ay 15 günlük bizi kımse yönlendirmedi su ayda sunun için kontrole gelin diye. 2 aylıkken kalçası için gittim sadece haricinde gitmedik. Gitmemiz gereken bakılması gereken seyler var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Fenty AselDgamze 4. Ay 6. Ay aşıları? Yada özel aşı yaptırdınız mı? Genelde ay ay götürebilirsiniz. Bu zamana kadar göz ve kalça testi falan yapılıyor yapıldı mı onlar. Onun harici yine aşıları var uzun süre. Kontrol amaçlı ise dediğim gibi her ay bi rutin kontrol yaptırmakta fayda var. Kalça testi yapılmış pardon görmedim.
kahvela AselDgamze aşılar için sağlık ocağına gidiyorsanız eğer sorun yok. Çünkü orda boy kilo ve baş çevresi takibi nasılsa yapılıyor. Ben 3 ay boyunca götürmüştüm aylık kontrole sonra bıraktım. 4 aylık olunca Demir damlası başlanıyor bebeklere 8.5 aylık olunca da kanlarına baktırmak gerekiyor. Ama aklında soru işareti varsa çocuk doktoruna götürüp 6 ay kontrolüne getirdim diyebilirsin 🌸
Wanderlust AselDgamze ilk 6 ay her ay kontrol edilmesi gerek ozel asilari var goz kontrolu kalca kontrolu 6.ayda kan sayimi tahlilleri vs gelisiminin en hizli oldugu donemler aslinda her ay takibi yapilmasi en iyisi
GiybetReis AselDgamze göz-işitme testi var. Özel aşı vardı 3-5. Ay rota aşısı. Özel doktora gitmiyorsanız 6.aya kadar saglık ocagı aşıları var ve orda her ay kılo boy bas cevresk kontrolu yapılıyor
AselDgamze Fenty Aşıları için takibimşz var sağlık ocagında ama haricinde hastaneye gitmedik hiç kan vermeye göz için yanı o tür seyler için demek istedim aslında
AselDgamze kahvela evet sağlık ocagına gidiyoruz ama her ay cagırmıylrlar ilgisiz bir ebe var maalesef doktorda 26 27 yasında anca tecrübesiz ne zaman gitsem ben çocuk doktoru değilim diyor fikir bile sunmuyor herhangi konu hakkında 😔 sağlık ocagı harıcinde acaba gitmek lazım mı bakılması gerekenler var mı
AselDgamze GiybetReis işitme yenı doğduğunda yapıldı ama göz için hiç gitmedim. Aşıları için sağlık ocagına gidiyoruz. Göz için gitmek gerekır mı acaba
Fenty AselDgamze 6 ay için bi kan verebilirsiniz aslında değerlerine baktırmış olursunuz. Sürekli kan vermeye gerekte yok ara ara verirsiniz. Göz muayenesi olmadıysa en kısa zamanda yaptırın.
GiybetReis AselDgamze 4. Ayda doktorumuz göz için bizi yönlendirmişti. Kontrol amaçlı. Bence gidilse iyi olur😊
AselDgamze Fenty evet olmadı kalca oldu sadece hemen randevu alayım çok tesekkur ederim sağlık ocagı doktor ve ebemiz çok ilgisiz maalesef burası ve sizler iyiki varsınız
kahvela AselDgamze ben iki aylıkken göz muayenesi de yaptırmıştım. Kalça ultrasonu da çekiliyor onu yaptırmışsınız zaten. Bazı doktorlar 1 yaşında öneriyor göz muayenesini yani size kalmış bi durum ama uzun bi süredir gitmemiş bi muayene için götürün isterseniz. Sağlık ocağınızı da değiştirin 😅
Kgs2110 AselDgamze bende bununla ilgili bi post açmıştım bize doktorumuz her ay görmek isterim demişti ama kovidden ve bu diğer ishal salgınından dolayı tedirgin oluyordum. Bi 4.ayımıza gittik bu ay. 4.ayda kan ilacı başlanıyor ve göz muayenesi istiyor doktorlar genelde. Ben 5.ay götürmeyeceğim sadece boy kiloya bakacak özellikle sordum doktorumuza. 6.ayda ek gıda için gidilmeli bilgilendirme amaçlı. Birde 8.ayda muhakkak görmek istiyorum kan ölçümlerine bakacağız dedi. Ha birde özel aşılar var 3.ayda rota 1.doz yaptırdık. 6.ayda menenjit konuşacağız dedi. Muhtemelen rotanın 2.dozu gittikten sonra başlamak istedi ona. Şimdilik bildiklerim bunlar :)
Cagla89 AselDgamze kızım 3 aylık her ay mutlaka rutin kontrole götürüyorum aşıların dışında da..neticede küçük bir bebek ve herhangi bir durum varsa ortaya çıkar