Kızlar bezi bırakalı 15 20 gün oluyor çişi sürekli soruyorum yaptırıyorum da az da olsa sık sık ama kaka sorunumuz var hep altına yapıyor tuvalet aldım adaptör aldım bana mısın demedi şuana kadar iki kere onda yaptı ama çişte sıkıntı yok ne zaman düzelir merak ediyorum gece bile bez bağlamıyorum altına kaçırmıyor hiç bide çişi geldiği zaman söylemiyor sürekli ben kontrol ediyorum