cikileyta_yemeliyim hastane bazen giriş yapmamış olabiliyor sgklı olan kimse evdeki onun 170 i arayıp sorması gerekiyor eğer hastane giriş yapmamışsa hastaneyi arayıp giriş yaptırmanız gerekiyor.
Hastanenin giriş yaptığını da e devletten sgklı çalışanın hesanından 4A/4B İşgöremezlik Ödemesi Görme bölümüne girin ödemeler ve raporlar seçeneği var raporlara tıklayın orda görürsünüz.