umay2111 Kahkaha atarak güldü hemde öyle bir güldü ki evde ki herkes sesini duyup odaya geldi video çekti o kahkaha attı ben ağladım resmen mutluluktan 🥺🥺
bilgemira umay2111 bende boyle olmustum hele emekledigi zaman alkis yaptigi zaman hem ağladım hem guldum 🥲🥲🥲
Eda-Ece umay2111 çok tatlılar ya Allah bağışlasın hepsini 🤲🏻 ben de kızım ilk defa kahkaha attığında ağlamıştım eşim halime gülmüştü 😁 kızın gülüyor sen ağlıyorsun diye🤣
umay2111 bilgemira o günleri de görürüm insallah her gün biraz daha büyüdüğüne şahit olmak çok güzel bir duygu
umay2111 Eda-Ece çok değişik bir duygu gerçekten anneler babalara göre daha duyususal oluyor galiba bu konularda
1lina1anne umay2111 cok guzel yaa daha neler goruceksiniz muhtesem biseyler benim kizimda aksam narrr dedi yerlere yattikk neyden mutlu oluyoruz dimi
umay2111 1lina1anne masallah bende ağzından çıkacak kelimeleri sabırsızlıkta bekliyorum erken daha tabi bize
Ohaezgi umay2111 bende ağlamıştım çok güzel bir duygu. Her ilk yaptığı bişeyde gözlerim doluveriyor. Hayatı boyunca hep gülsün inşallah 😍
Mom727272 umay2111 çok iyi anlıyorum. Benim hayatımda duydugum en güzel ses oğlumun gülüşü. Rabbim hiçbir evladımizin yüzünü soldurtmasin.