5 aylık olduk sadece sabah kalkınca ve gece uykusuna yatarken mama veriyorum ama ekstra gün içinde verince de içiyor öyle kusmuyor acaba açmı bırakıyorum diyorum ama huysuzluka yapmıyor ortalama 2 2,5 saate emmek istiyor bir de gece de bu ara 2 saate kalkar oldu doymadığı için mi kalkıyor yoksa tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum mama içsin istemiyorım ama böyle de olunca üzülüyorum 😞