Mirimm Kizlar merhaba hipp kullanan var mı aynı zamanda bebeği kolik olan ben bugün ilk defa kullandım sevmedi galiba bebeğim 2,5 aylık sizler kullandiniz mi gaz yapiyo mu nasıl kullandınız
Lilababymom Mirimm yaklaşık 3 aylıktan beri hipp kullanıyoruz gaz yaptığını düşünmüyorum. Bebeklerin genel olarak gaz problemi olduğu zamanlar hangi mamayi yese az veya çok gazı olacaktır.
anayimbenn Mirimm çok şükür sıfır gaz hiç problem yaşamadım ilk günden beri kullanıyorum gaz damlası tavsiye ederim doktorunuza danışın
Nihal42 Mirimm hip kullanıyorum bende gaz oluyor bebeklerde biogaia gaz ilacı kullanıyorum rahatlıyor yavrum
biradamavisi Mirimm kolik değil ama sma kullanmıştık çok gaz yapmıştı hipp gayet iyi geldi bebeğime. 3 aylık bu arada
sunbaby Mirimm mamalar her bebekte farklılık gösteriyor canım aynı bezler gibi o yüzden kullanıp deneyimlemelisin ben hip kullandım ilk başlarda sorun yoktu ama sonrasında tuvalet konusunda zorlanmaya başlamıştı gerçi şuan mama kullanmıyorum artık
Burcud Ben hipten çok memnunum ilk sma kullandım bebeğim de kabız yaptı hipp geçtim çok şükür düzeldi gazı da kakası da
Nefes1490 Mirimm bnmkinde alerji oldgu çıktı onla ortaya aynı gün kestk başkasına verdm içinde inek sütü vardı yalns hatrlamyosn alerji çıktı işte ondan