Kelebeksu bana ebe başla ek gıdaya demişti ama erken bulmuştum daha doğrusu zaten kolikti gazımız anca anca düzeldi ek gıda sürecinede hiiiç hazır değildim ya yeniden rahatsızlaşırsa yediğini iyice sindiremezde diye korktum ve mama vermeye başlamıştım günde 1 kez sadece mama içirmiştim kilosuda yerine gelmişti 6ay 22günlük şuan ek gıda ve meme olarak gidiyo tam ayında başladım