Kızım 3 ay 8 günlük yarın aşının 2. Dozunu olucam sadece emziriyorum nedendir bilmiyorum ilkinde bu kadar gerilmemiştim şuan aşırı gerginim doktor emzirmeye ara vermen gerekmiyor dedi o yüzden ara vermemiştim ilkinde bunda da devam etmeyi düşünüyorum bi yandan içim asla rahat değil birde 2. Dozu çok ağır geçirenler var ne yapıcam bilmiyorum.