Sekiz aylığız birkaç aydır geçmek bilmeyen bi alerji dadandı kızıma takıp eden doktormuz ,saglık ocagındakı doktor ,göz doktoru, gecmeyınce baska bırkac doktor daha gördüler net bişey soylenmedi göz damlası krem falan verıldı ama yok gecmıyo gecmedıgı gibi gözden basladı tüm yüzüne yayıldı miniksivilce isilik tarzı ama bı gün coşuyo cığer gıbı kırmızı ertesi gün kuruyo pulpul dokuluyo yanısıra kasıntı var of böyle işte doktorlardan bırı bır yasdan önce alerjı doktorona gönderemem dedı test için ama böyle napıcaz bılmıuorum haftaya carsamba cıldıyeye gıdcem tekrar ama yavrumun yuzunu gordukce içim yanıyo izmirdeyız muhakkak memnun kalan bırı vardır tavsıye ıstıyorum doktor için 🙏🙏🙏🙏