Aa33 Ben de bu soruyu merak ediyordum bir de çok sık emiyor benim bebeğim, daha 10 günlük öyle 1-2 saat beklemeden bazen yarım saatte bir yada emzirip yatağına koyuyorum hemen uyanıyor tekrar emmek istiyor doymadıği için mi yoksa başka bı sorun mu var acaba normal mi yani bu durum da