Esmakiral Nagihan1651 yenidoğan aparatınız varsa doğduğu günden itibaren kullanabilirsiniz yoksa ilk 3 aydan sonra sanırım
asocialmom Nagihan1651 aparat yoksa altına kundak katla koy bi farkı yok aparattan ben öyle yapıyorum
mcansum Nagihan1651 dieek sling aldm bez olanlardan halkalı 3 4 haftalıktr kullanyrm memnunum hemen uyuyor içinde
Esmakiral Nagihan1651 https://www.solomombaby.com/Urunler/Kanguru-Yenidogan-Seti-%5B1%5D-0-4Yas/12 ben bundan kullanıyorum çokda memnunum.yanındaki beyazlar yenidoğan aparatı.nasıl kullanıcağınız youtube de var solomombaby yenidoğan aparatı kullanımı diyin çıkar zaten