Merhabalar guzel anneler 10 aylik erkek ikizlerim var.suan 10 ayliklar bu aya kadar aksam 9 da bagladigim bezleri sabah 7 e kadar hic sizdirmadan dayaniyordu.Ama şu son 1 haftadir her gece 3 gibi bez degistiriyorum cunku sabaha beline kadar islak vaziyette oluyorlar 😔Birde erkek cocuklarin biliyorsunuz ki bezlerinin sadece ön taraflari doluyor arka taraflari boş kaliyor.bez olarak molfix kullaniyorum.bezi mi degistirmeliyim bilemedim.sizlerden fikir almak istedim.