Hirakosar Hanımlar 3 aylık bir kızım var ve ilk bebeğim daha önce hiç serum fizyolojik kullanmadım nasıl kullanılıyor beni aydınlatır mısınız? Burun aspiratörü, serum fizyolojik falan alicam büyük serum şeklinde mi almalıyım?
Simaysss Hirakosar küçük küçük tüplerde oluyor bi paket içerisinde ben onu kullanıyorum. Bebegım 3.5 aylık. Her ıkı burun delıgıne 4 er damla damlatıp otri bebeyle cekıyorum. Banyodan sonra yaparsanız kuru sumukler de yumusamıs oluyor daha kolay cekıyorsunuz. Ama normal yaparsanız da olur illa banyoya gerek yok :)
230949 Merhaba benim bebeğimin burnu doğduğundan beri tıkalıydı 6 ay kullandım normal serum olanlardan alın 2 ml sırınga alın az damlatın hemen otri bebeyle cekin otri bebeğinin içindeki pamuğu çıkartırsanız uzun süre kullanırsınız pamuk olunca su geleceği için tek kullanımlık oluyor ve çok maliyetli oluyo gün içinde sürekli yaparsanız inşllah düzelir çok geçmiş olsun bu arada hastanede bir kere makineyle temizletip sonra tekrar tıkanmaması için sürekli temizligini yapmanızı tavsiye ederim ben hastanede temizlettikten sonra ilk defa bebeğimin nefes aldığını gördüm ☺️
Ylmzkbra06 230949 pamugu çıkartıp yıkayıp tekrar mi takılıyo evet tek kullanimlkm bayağı masraflı oluyo:((
230949 Ylmzkbra06 pamuğu hiç takmaya gerek yok kullanımdan sonra sıcak suya koyup sonra tekrar kullanabilirsiniz☺️