Geçen gün bi post açmıştım uyumuyor diye 🤦🏻♀️ saatlerden dolayı demişti bi kaçı dedikleri gibi 6dan sonra uyutmayıp 8.30 gibi uyutmuştum bende ama nafile yine aynı sonucu aldım meğer diştenmiş. Çocuk 3e kadar uyumuyor ciyak ciyak ağlıyor, azı dişleri kızarmış ve şişmiş aynı zamanda ön dişlerde şişmiş, ben ne yapacağımı bilmiyorum zeytinyağı ve karanfil yaptım sürüyorum ama pek fayda etmiyor ne o güzel uyuyor ne de ben uyuyabiliyorum. Bir önerisi olan var mı ne iyi gelir